Effektivitet och frikorten

Sjuhundrasjuttiotre.

Nu blommar asfalten. Tänk att jag alltid blir supereffektiv när Chrille Krök inte är hemma. Det är som att han saktar ned mig på nåt sätt... Eller så var det Weeping Willows som gjorde det. Undrar när Magnus Carlson ska släppa en ny soloskiva?

Idag fick jag mer information om Lars Kepler... Typ... "Tro mig, det är ett väldigt dumt tillfälle att avslöja vem jag är". Stieg Larsson! Han är ju död.... Eller..? Eller?! Lars - Larsson.... Mhm. Det är klart att det är dumt att avslöja att han INTE är död. Speciellt efter Uppdrag gransknings sommarrepriser.

Alla bananer var mos. Inte bra. Jag består nog av åttio procent frukt. Och tjugo procent grönsaker.



Undrar om jag kan få frikort på Magnus Carlson. Kanske om jag berättar för Kröken att jag grät första gången jag hörde den här. Han brukar mjukna för sånt.




Puss!

Weeping Willows - It's so hard to always lose


För att Weeping Willows borde bli kungar. Alla borde ha alla WW-skivor (ni kan få låna mina och lära er), men kan du bara köpa en så köp Broken Promise Land och lyssna på den om och om och om och om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara broken promise land ju! jag måste lyssna in mig mer känner jag. så mycket musik, så lite pengar. det går aldrig ihop...

2009-07-29 @ 21:10:59
Postat av: Pernilla

och det var jag som skrev det där, ingen galen anonymist.

2009-07-29 @ 21:11:34
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Det är därför man kan låna skivor! Vi är några tappra själar som fortfarande väljer att lägga pengar på skivor.... Men lyssna på den. Om och om och om och om och om och om och om igen.

2009-07-31 @ 00:47:45
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0