Var det någon som förstod?

Sjuhundrasextiotre.

Nu ska jag snart gå till vandrarhemmet. Hoppas det inte regnar.

Roligt igår var när Ola helt plötsligt säger "Jag ska bli pappa!". Jag vet inte ens vad det var vi pratade om sekunderna innan. Men det säger ganska mycket om hur nöjd han var över det faktum att han ska få en unge. Kul!

Roligt idag var när Marina länge studerade mitt hår och sa "Ditt hår är lockigt? Jag trodde du alltid hade så där perfekt rakt hår!". Mmm. Skenet kan bedra. Idag hann inte mitt hår torka innan jag plattade det. Men det har inte ens varit lockigt idag. Det har kanske varit några vågor där bak. Fint också att hon trodde att mitt hår var perfekt. Sanningen är ju faktiskt att jag är perfekt. Det visste ni inte. Nu vet ni.

02.56. En vandring mot vandrarhemmet skall snart ta sig början. Tror jag?

Puss!

Nordman - Vandraren

För att vandra till vandrarhemmet alldeles ensam, känns inte som det mest optimala just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0