Jävla hittepå alltihopa

Sjuhundrafemtiosex.

Jag förlorar flera liter blod! Flera liter! Herregud. Det kanske inte är så farligt med lite hormonstörningar trots allt... Eller jo. Det är det. Jävla hittepå. Och jag som har en utmaning!

hogie: Badar jag inte den här veckan så...
Chrille Krok: Utmaning!
hogie: Va? Jaha. Ja. Kom med nåt då.
Chrille Krok: Badar du inte den här veckan så ska du åka två mil inlines varje dag i en vecka!
hogie: Är du knäpp eller? I så fall två mil varannan dag i två veckor.

Så var utmaningen startad. Men så kommer mensen. Jävla hittepå. Och nu när jag har spridit utmaningen kring alla jag känner. Gunmarie frågade om jag inte kunde på dispens, på grund av blodet då'ra. Så långt hade jag inte ens tänkt. Smart hogie. Men jag fick ju dispens! Uh va bra. Kanske att jag ändå kan bada på söndag. Kanske till och med lördag om jag har tur. Då måste jag dock ha med ett vittne eftersom Chrille Krok är på Peace&Love då. Utan mig. Hoppas ni får kul era testosteronstinna göbber. Hittepå.

I tisdags var det allsångspremiär och jag bestämde mig för att det var milenpremiär på mina nya inlines. Tjena macarena. Jag har aldrig sett så många blåsor på två fötter. Gigantiska är de också. Jag kom nästan ända fram. Jag var tvungen att ge upp när det kändes som att fötterna skulle brinna upp. Vet inte riktigt hur det funkar med blåsor heller... Man vill ju inget hellre än att ta hål på dem så vattnet rinner ut, men det kanske man verkligen inte ska? Vattnet är där av en anledning, antar jag. Jag kunde faktiskt hålla mig i ett dygn. Igår gjorde jag hål. Undrar när jag kommer att kunna åka igen. Undrar om jag någonsin kommer kunna åka på dem igen. Femhjulingarna sitter lite bättre.

Igår bakade jag kärleksmums för jag tänkte att jag inte skulle få träffa Gunmarie förrän efter semestern (eftersom jag får vara ledig nästa vecka - woho!). Men så kom jag på att jag inte ens ska vara vid våra kontor i eftermiddag. Jag bjöd med henne till fikat i andra änden. Alla älskar väl kärleksmums? Om inte, mer till mig.

Idag jade jag superäcklig lunchlåda. Vem älskar egentligen stuvade makaroner? Jävla hittepå.

Puss!

Lasse Lindh & Timo Räisänen - Kom kampsång

För att jag älskar Kom kampsång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0