Löften åt alla håll

Sjuhundrafyrtioåtta.

batteridriven P25 från Karlstad Tors 22 mar 2007 22:14
yesica. du är ball. tänk vilka fina barn vi får om 10 år.

Hogie F24 från Karlstad Lör 6 jun 2009 17:16
HALLÅ! Vet du vad jag såg i min gästbok... "yesica. du är ball. tänk vilka fina barn vi får om 10 år". Det skrev du 2007. Är det alltså bara åtta år kvar nu? En annan fråga är om vi ska göra barnet så det är klart om åtta år? Eller börjar själva produceringen om åtta år? Jag blir förvirrad när jag aldrig är inne på Lunarstorm längre.

batteridriven P25 från Karlstad Lör 6 jun 2009 17:35
hmm.... ja, jag har inget bra svar. och jag visste inte att det var så enkelt att bara säga till nån att om tio år har vi barn.. men... jag antar att vi får göra vårt bästa för att tillverka ett.. ett löfte är ju ett löfte liksom :).

Så går det när man inte är inne på en community tillräckligt ofta. Helt plötsligt ska det göras barn med folk till höger och vänster. Allt jag minns är att vi för flera år sedan lovade varann att vi skulle gifta oss om vi inte var tillsammans med någon när vi var.... trettio (?).  Men jag kan mycket väl tänka mig att jag och Rikard skulle få fina barn. De skulle inte bli snälla, men fina. Kanske att de till och med skulle bli klipska. Och det borde väl räcka? Blonda borde de verkligen bli, annars är något fel i den genetiska banken.

Puss!

Johnossi - 18 Karat Gold

För att den spelas på radion... och för att det är låten som jag vaknar till varevige möra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0