Släck lampan och håll käften

Sjuhundrafemtiofem.

Det här med att det ska vara ljust hela nätterna. Det är verkligen inte min grej. Ljuset i kombination med vrålande fiskmåsar får mig att vilja slå ihjäl någon. Jag tror att jag somnade till lite först, i typ två minuter. Vaknade av att jag sa "Vi borde verkligen köpa en fotpall till toan" och jag minns även att Christian åmade fram ett "Mmmmmmm". Sen var det kört. Ljuset trängde in i mina ögon och fiskmåsarna.... Jag fattar inte vad fiskmåsarna gör mitt i natten. Sover de aldrig?! Helvete.

Vi borde verkligen köpa en fotpall till toan. De nya toaletterna är inte gjorda för svenska, normala människor. Jag är faktiskt bara enåsexti! KBAB - hör ni det - ENÅSEXTI! Hur skönt är det att sitta och skita när man inte ens når ner med fötterna?! Inte så skönt. Det var bra när Mötley Crue-boken låg på toan. Tjock och bra. Jag använde den som fotpall. För läsduglig är den minsann inte.

Igår läste jag klart Gör vad du vill av fina Erlend Loe. Den var som alla andra böcker han skriver. Rolig. Och mot slutet tröttnar han på att skriva och det blir kortare sidor och ett halvdåligt slut. Tur att han är rolig. Jag började läsa Gängkrig 145 som jag fick låna av Fredrik. Den är nästan också slut nu. Förstår mig inte på såna där testosteronstinna böcker, men det är ju serie så det är kul. Det är fina bilder. Nästa bok jag vill ha är Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet. Fast den är tillsammans med Neil Strauss som skrev The Dirt med Mötley, och den är värdelös så... Men Marilyn är ju en helt annan sak. Jag som älskade Marilyn Manson. Vi skulle rymma på konsert och grejer. Det var tider det!

Idag är det sommar. Det tycker jag om.

Puss!

Jaqee - Kokoo girl

För att det behöver göras lite mer reggae.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0