Smiley i röven på dig Rasmus Jansson!

Sjuhundrafyrtio.

Rasmus Jansson är en odåga. Han ger bort vårt Muse till någon annan! Det är inte okej. Jag ska trakassera dig för alltid. Man kan liksom inte ge bort saker hur som helst. Tänk om jag skulle ge bort något som du har gett till mig? Inte okej. Jag gav dig världens bästa band i högstadiet (ja just det, för massor av år sedan och du bara ger bort dem) och vad får jag tillbaka? Jo, det här:

"Hej! Sorry att jag inte svarade. Jag och Lisa bestämde för länge sedan att vi skulle åka på Muse nästa gång de kom till sverige. Om du skulle känna för det kan du ju haka på oss :)". Smiley i röven på dig Rasmus Jansson.

Så. Då var det gjort.

Idag är det torsdag och det känns ju gött. För det betyder att det är fredag imorrn. Då ska jag titta på Isac när han tränar fotboll och äta pastagratäng med fetaost och soltorkade tomater. Man får dock inte heja på barnen när de tränar. Man får inte heja eller prata med dem. Fast det är klart. Några av föräldrarna kanske skriker "SKÄRP DIG! SPRING FORTARE!" och så. Det är ju inte schysst.

Som mina föräldrar. De gav mig alltid däng när vi förlorade en match. "Du är en usel back! Att du får vara libero är ett jävla hittepå!" sen åkte rottingen fram. Men sen var jag väldigt disciplinerad också.

Kaffe vore verkligen något det. Jag förstår inte grejen med kaffe halv tio och halv tre. Varför är det alltid så? Vill inte alla ha kaffe direkt efter lunchen? Fast jag vet vad dessa cravings beror på. Jag har slutat med morgonkaffet. Jag vet! Galenskap! Det är nog en fas som går över snart. I morgon eller nåt. Den började i går.

Puss!

Philemon Arthur & the Dung - In kommer Gösta

För att det inte finns något kaffe. Då går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0