Genom en passkontroll

Sjuhundrasju.

Värsta roliga projektet på gång! Tror jag i alla fall. Det känns som att det kan bli hur bra som helst. Speciellt om vi får ihop de bra samarbeten som ligger i utkasten. Ett bra telefonsamtal på en fredag tycker jag. Det gillar jag.

Idag är det fredag. Det gillar jag också. Nästa helg är det distriktsårsmöte så det kommer att behövas en riktigt ledig söndag den här helgen. Snart är det påsk! Trots min okristna läggning så är det bra med påsk. Kycklingar är söta och fjädrar i ris är roligt. Ägg smakar skitäckligt och är läskiga men påskkärringar och påskgubbar är fina. Det kommer nog ingen påskkärring till baracken som jag får ge godis.... Kanske att jag kan få Christian att måla några påskbrev, klä ut sig och ringa på dörren? Antagligen kan jag det om jag verkligen vill.

Oh. Nu kom jag på ett mejl jag måste skicka. Innan jag glömmer det igen.

Puss!

Florence Valentin - Du kommer gå långt

För att jag älskar Florence Valentin. Lite som Håkan Hellström fast för någon som är tjugofyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0