Mysteriet med SolBrith

Sjuhundratvå.

Roligast idag, hittills var följande diskussion:

Liv: Vi kanske kan ringa SolBrith.
Monika: Va? Vem är det?
Liv: Jaa, hon är ett medium som kanske kan "se" var nycklarna till kassaskåpet är!
hogie: Det tycker jag är en jättebra idé. Jag har en gammal söndagsbilaga på kontoret. Jag skriver och frågar henne.
Liv: Men på allvar alltså! Jag tycker det är jättespännande!
hogie: Ja! Jag säger ju det, jag skriver ett brev till henne sen och frågar var nycklarna är.
Monika: Ska vi skicka med en bild på kassaskåpet då eller?
hogie: Nej, vi kan ta ett hårtstrå från nån på kontoret.
Monika: Räcker det?!
Liv: Men jag tycker det är en bra idé! Vi borde göra det!
hogie: Ja! Jag säger ju att jag ska skriva till henne sen. Jag gör det.

Uh vad roligt. Roligt med tanter som är så allvarliga. Och så vidare. Jag har ännu inte hunnit skriva ett brev till SolBrith, men jag hoppas att jag gör det inom en snar framtid. Antagligen kommer jag att glömma bort det. Det vore tråkigt, hon kanske verkligen vet var nycklarna till kassaskåpet är.

Superbråttom.

Puss!

Mando Diao - Gloria

För att de spelar den på radion! Det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0