Stavningskontrollen ur funktion

Sjuhundratretton.

Finaste sms:et under veckan som gått fick jag från Barbro:
Häj mamman barboro här. Jag tycKKer om dej Åk $aknar däj. pUss o <ram .. MjaOu

Tänk att hon kan skicka sms. Utan tummar.

Annars har finaste kommentaren under veckan som gått uttalats av Adrian under budgetdiskussionen:
En del av de pengarna är för mat till Jessica också, så hon håller sig snäll.

Helt rätt tänkt där. Speciellt med tanke på att den delen av budgeten var på cirka fyrtiotusen. Min mat- och sovklocka sprider sig landet runt. Det är lika bra, så folk vet vad som gäller.

Idag är jag skitstressad. Lite så jag mår illa. Det är i stunder som de här jag ska använda mig av mindfulness-kursen. Jag har glömt glasögonen hemma. Trött i hövve ellööööör.

Puss!

Mgmt - Kids (Soulwax remix)

För att det är en av de roligaste och konstigaste remixer jag hört på länge. Mycket electro ute nu. Det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0