Han ska straffas

Sjuhundra.

Jag är rädd för revisorerna. Gick precis förbi dem och hörde "Sånt måste de ju verifiera!" och "Det här gillar jag inte". Jag har alldeles för mycket att göra för att hinna med massa fel som hittas under revisionen. Kanske att jag börjar gråta. Eller inte.

I måndags hände något väldigt hemskt. Gibson måste ha klivit in i tonåren med revolter som hör till. Han stal bilen. Han stal PYY. Han har ju inte ens körkort? Han når ju inte ens ned till pedalerna? Men det värsta är inte att han stal bilen. Det värsta är att han backade in en stupränna så hela högra backspegeln gick sönder. Christian var inte hemma när det hela hände och först tänkte jag att jag inte skulle berätta det i fall han skulle kasta ut katten eller nåt. När jag berättar det säger han bara "Gibson, det gör inget... Du ska bara veta hur många backspeglar jag har kört i sönder! Minst en i alla fall! Det var ju tur att det inte var en människa du körde på". Lite mer straff tycker jag nog att katten borde få. Han borde åtminstone få betala en ny backspegel med sin veckopeng. Om han nu har nån.

Idag är det onsdag och imorrn är det torsdag. Imorrn ska jag plocka ur hela kontoret som jag precis har flyttat in i för på fredag ska de måla om. Det är bra tycker jag. Väggarna här inne är grisrosa. Nästan som dasset i sommarstugan.

I afton ska jag och Benny på yoga. Det är också bra.

Puss!

kent - Som vatten

För att jag har värsta bra spellistan i min sprojlans nya MP3-spelare.

Kommentarer
Postat av: Tård

Fy va elakt att skylla på stackars Gibson! Jag vet att det var en flicka i din ålder som körde sönder spegeln, hon ringde nämligen mig och grät ut.

2009-03-07 @ 09:15:58
Postat av: hogie

Hon grät inte alls! Hon var desperat och rädd att hennes make från Förenade Arabemiraten skulle slå henne!

2009-03-10 @ 11:56:38
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0