Det blev så mycket på en gång

Sjuhundratolv.

Vi var på affärerna för jag skulle köpa nya skor. Jag hittade så himla bra skor. Först hittade jag de här, fast med högt skaft


Men sen. Sen gick vi förbi inlines. Ojojoj. Det fanns ett par som var gjorda i återvunna material och bambu. Så jävla tuffa. Och han som jobbade i affären var hur bra som helst. Han sa att jag kunde ta med mina inlines dit så skulle de göra i ordning dem. Han sa att jag inte fick hoppa omkring på dem som jag gör utan bara åka. "De är inte gjorde för att hoppa med". Väldigt konsigt att jag har haft dem i så många år och hoppat så många gånger med dem då. Jag har haft tur att de inte gått sönder påstod han. Han var go ändå. I alla fall så kommer de fina rullskridskorna i bambu antagligen att hamna i min ägo. Jag blev så förälskad at t jag glömde bort skorna. Trots att Christian erbjöd sig att betala dem. Inte ens när jag hittade de här blev jag mer intresserad av skor än inlines



Sen sa Christian att jag ska köpa skor i Göteborg istället. Han tror att han vet så himla mycket bara för att han är en gammal gubbe. Och det gör han ju! Det är klart jag ska köpa skor i Göteborg.

När vi var i affären med inlines och skor så var det nästan vår ute och mannen som säljer skor och inlines sa att jag inte ska åka innan de har sopat. Det vet väl jag också men det kan ju inte vara mitt fel att de sopar så sent? Idag snöar det och inlinessäsongen känns väldigt långt borta. Allt är mitt fel. Det var jag som önskade att det inte skulle vara snö i Fristad i helgen. Jag tror det kommer vara snö i Fristad imorrn när jag kommer dit.

Nåväl. Nu vill jag ha kaffe. Jag hörde precis någonting om kaffe. Eller jag hörde "Det finns kaffe nu Kathy om du vill ha". Kanske att de mobbar mig?

Puss!

Mando Diao - Dance with somebody

För att det är roligt att Morgan i Christer tror att Mando Diao ljuger när de sjunger att de vill dansa.

P.S. Nu stack Gunmarie in huvudet och sa "Det finns kaffe". Jag är nog inte mobbad trots allt. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0