Den är vit och plastig och lite röd med internet i sig

Sjuhundratrettioett.

Tänk att en promenad på stan kan resultera i en ny mobiltelefon. Det var väl ändå på tiden. Verkligen på tiden eftersom den stänger av sig lite som den själv vill. Som inatt när jag vaknade och skulle kolla vad klockan var... Det gick ju inte. Men nu så, nu blir det nog ändring på det. Försäljaren var väldigt övertygande. Å andra sidan är jag inte så svårövertalad. Som Mård sa för ett tag sen "när ska du lära dig säga nej till saker?". Ja jag vet inte. Kanske aldrig. Det gör dessutom saker väldigt spännande hela tiden. Man vet aldrig vad det kan resultera i.

Idag är det husfruarna. Mycket bra. Jag missade förra veckan och måste se det på datamaskinen hos syrran. Läskiga Dave kommer göra läskiga saker idag. Har ni varit på Max på Strand? Det är en kille där som ser ut EXAKT som Dave. Fast det har jag nog redan skrivit. Jag kan inte riktigt släppa det. Han är verkligen en kopia.

Puss!

Röyksopp & Robyn - The girl and the robot

För att det är en rolig och väldigt bra kombo. I och för sig tycker jag att alla samarbeten som görs med Robyn är bra. Kanske att jag är kär i Robyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0