Litte möe jobb blir det

Åttahundratrettiosex.

Jag undrar förresten också om jag har en släng av någon autustisk diagnos? Idag blev jag helt knäckt när jag låste upp cykeln och insåg att jag hade glömt knälåsaren. Det förstörde liksom min planering. Antagligen för att jag inte har så mycket att göra på jobbet idag och för att träningen skulle fylla ut dagen. Så nu sitter jag här och gör massa smågrejer. Ganska onödigt faktiskt. Det är kanske lika bra att jag går hem. Och forskar i min autism.

Puss!

The View - 5 Rebecca's

För att jag fortfarande gillar The View och Wich Bitch är minst lika bra som Hats off (dessutom heter min systerdotter Rebecca. Tänk er fem av henne. Litte möe jobb eller!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0