Att förlora oskulden

Åttahundratrettioett.

Läste ni i tidningen (skriver tidningen för jag minns inte om det var Aftonbladet eller en länstidning) under veckan (eller var det förra veckan?) att killar inte vill ha tjejer som fortfarande är oskuld? 13-åriga tjejer pratade med reportern om att man som tjej helst ska ha förlorat oskulden senast när man är tretton år och att killar bara vill bli tillsammans med dem om de "har gjort det, helst flera gånger". What? Jag kan inte riktigt släppa det här.

Jag minns när min kompis Therese berättade för mig att när man blir stor ska man göra något som heter "knulla" och då stoppar killen in snoppen där man kissar. Jag blev helst förstörd. Hon berättade förresten också för mig om döden, när jag var fyra år eller så. Jag var helt knäckt och låg vid mamma och pappas fötter och grät att jag inte ville dö. Men i alla fall... Jag insåg ju att det skulle bli väldigt traumatiskt att få in någons snopp där man kissar så jag trodde (hoppades) att jag var lesbisk ända tills jag var typ tretton (när det inte längre gick att förneka att jag blev kär i killar - David Lersten på högstadiet woohooo. Han hade alltid skjorta och en v-ringad pullover på sig. Den gröna var snyggast).

Men att ligga runt när man är tretton? Jag vet inte. Jag hoppas hoppas hoppas att jag aldrig får en dotter och jag är glad att mina föräldrar inte adopterade fler barn efter mig. Undrar hur det har varit för dem då, som har haft tre stycken. Som tur var trappades väl galenskaperna ned efter varje barn de fick, men ändå. Jag skulle vara helt tokig och rädd. 

Nu blev jag rädd igen, bara jag tänker på't.

Annars är jag väldigt glad för att de få återstående av DS här i Värmland är duktiga och sjukt jävla bra.

Puss!

Madonna - Like a virgin

För att jag undrar hur gammal Madonna var. Kanske sju.  

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Gilla på fjärde raden nerifrån.

2009-10-22 @ 22:23:54
Postat av: hogie

Eller hur?! Det gör ju mitt jobb liiiite lättare.

2009-10-24 @ 15:10:04
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Tård

Jag tycker du säger emot dig själv här: "jag är glad att mina föräldrar inte adopterade fler barn efter mig." ... "Som tur var trappades väl galenskaperna ned efter varje barn de fick, men ändå..." tror du att man får adoptivbarn?

2009-11-05 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0