De som försvann

Åttahundrasexton.

Idag ska jag till optikern. Det skulle inte förvåna mig om mina glasögon helt plötsligt kommer tillbaka när jag får nya. Jag borde ha ringt till mediumet Anna-Lena. Hon skulle säkert ha hjälpt mig att hitta mina älsklingar. Det är ju hennes jobb. Förlåt, hennes kall.

Idag kommer Johan hit på hej då-fika. Det tycker jag är trevligt. Inte att det är hej då-fika, men att Johan kommer hit. Jag önskar att Junis kunde anställa en ny konsulent. Helst en av manligt kön. Så det jämnade ut sig lite här i korridorerna.

Nu ska jag bråka med kommunen. Igen. Jag som har ont i huvudet efter alla mardrömmar inatt.

Puss!

Green Jelly - Three little pigs

För att jag tycker att den är rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0