En sån där vit hund

Sjuhundranittiosju.

För några dagar sen sa Christian att nästa sommar ska han minsann börja övningsköra motorcykel. Då sa jag att, om du får ta motorcykelkörkort så vill jag ha en sån där och pekade på en sån här;


West highland white terrier

Men eftersom jag ännu inte sett röken av någon bröstförstoring så verkar det inte bättre än att den där Chrille Krok inte alls är att lita på.

Igår var vi på affären. Jag har tjatat om Marilyn Mansson/Neil Strauss-boken för alltid och igår stod den framför mig! Som jag har längtat. Han är en mycket, mycket sjuk man den där Marilyn Manson. Jag minns när jag var fjorton eller så och ville gå på konsert. Mård eller Tård fick ett mindre utfall och gapade att det går minsann inte för "det är ju något fel på honom! Det kommer bara vara knarkare där!". Sen planerade vi att rymma och gå på konserten ändå. Men iväg kom vi aldrig. Det var nog lika bra. För hade jag sett honom live så hade jag kanske inte tyckt att musiken var lika bra. Kanske att jag hade blivit äcklad. Och rädd. För knarkarna.


Man vill inte sluta läsa. Det är helt galet. Allt är galet!

För er som ännu inte har varit här och ätit en bulle.


Det finns fortfarande i frysen. Bara så du vet...

Idag åker Chrille till Västindien och jag blir lämnad ensam hemma. Vet inte när han kommer hem igen men jag tror han kanske kommer imorrn kväll. Det skulle kännas bättre om det inte vore så lurigt väder.

Puss!

Rammstein - Engel

För att idag var det Anna som var ledare på Friskis.

(Då får jag alltså höra Rammstein utan att Chrille mobbas. Bara för att han inte har nån musiksmak. A fire inside? What?! Ibland undrar jag hur jag står ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0