Saker jag älskar och inte älskar

Åttahundrafjorton.

Äntligen! Äntligen får vi veta att husfruarna har säsongspremiär den sjätte oktober. Som vi har längtat och undrat.
Jag undrar varför det inte är nån som gör kaffe. Borde jag gå ut och göra kaffe? Jag vill ha en kaka också. Eller ett fett wienerbröd. Igår tänkte jag att jag skulle införa gött-med-kaffebröd-tisdag på jobbet. Men eftersom det inte verkar vara något eftermiddagsfika idag så kan jag inte lägga fram min lysande idé. Är det någon dag man vill ha kaffebröd på så är det tisdagen. Verkar inte finnas en människa som gillar tisdagar.

Jag är ju helt sjukt trött märker jag. Nästan så att jag sitter och sover med öppna ögon. Imorrn kommer min gamla chef hit... och nej.. nu kom Kenneth hit. Jag älskar inte Kenneth. Suck.

Kanske att jag gör en Katla och gömmer mig under bordet.

Puss!

Liam Lynch - My United states of Whatever

För att jag älskar't. Nästan lika mycket som jag älskar How I met your mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0