Sluuuuutaaaa

Sjuhundranittiosex.

När jag var ung... yngre. Så tänkte jag "kommunism är bra" och tyckte att vi som pratade om hur vi skulle genomföra en stor revolution med lika rätt åt alla. Lika mycket ost åt alla. Vi var rätt coola. Men jag var med i Grön ungdom och sen blev jag äldre och kom storsint på att kommunism är en fin idelogi, men det funkar liksom inte. Det som händer nu är att de här pojkarna som tänkte samma sak som jag när vi var yngre... De liksom vägrar växa upp. Är ute och slåss och skriker arbetarklass åt alla, sprayar RKU över hela stan och... jag tror att de flest är arbetslösa. De gånger vi väl har stött på varandra så har det aldrig blivit bra. Nu skickar de massa krypiska mejl till mig om att jag ska komma på svartklubb och man måste känna nån för att få veta var det är och... Vad fan vill ni? Jag känner't ju. Jag vet att ni bara vill ha bråk och få över mig till den onda, röda sidan. LÅT MIG VARA. Det är inte coolt med knark heller. Era jävla pundiga töntar. Skaffa ett jobb och sluta raka skallen så ska ni se att ni mår bättre.

Skriver jag inte här med jämna mellanrum de närmsta två veckorna så ligger jag kanske på sjukhus med söndersparkat ansikte. Men det är det värt era förbannade tattare.

Idag ska jag och Christian på storseans. Hoppas det kommer några andar och vill prata med oss.

Imorrn börjar jag en kurs på ABF. Vi får se om det är bra. Kanske att det bara är onödigt att jag går den.

Puss!

bob hund - Nu är det väl revolution på gång?

För att bob hund spelar i Arvika i oktober. Bland annat.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Väl talat.

2009-09-02 @ 23:20:36
Postat av: Skägget

Du var väl inte på seans???

2009-09-04 @ 20:21:48
URL: http://skaegget.blogg.se/
Postat av: hogie

Kräket: Verkligen.

Skäggo: Jag var på seans, indeed!

2009-09-05 @ 11:54:38
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0