Giftastankar

Åttahundratre.

Imorse när jag såg Jonas Karlsson på teven så tänkte jag att jag alltid har velat gifta mig med honom. Sen tänkte jag att det finns ju flera svenska skådespelare som jag kan tänka mig att gifta mig med! Om jag nu hade trott på giftemål så skulle jag, om jag fick chansen, gifta mig med;

Jonas Karlsson
Shanti Roney
Ola Rapace
Eric Ericsson
Björn Kjellman

Det är ungefär de jag kan komma på nu. Björn Kjellman börjar rasa på skalan. Han verkar inte lägga manken till på senare år. Men just nu ligger Jonas Karlsson på topp. För ett par veckor sen satt jag under kaffet och hajpade honom rejält. Men damerna här verkade inte riktigt veta vem han är. Jonas Karlsson som Strindberg. Det är ju jättefint.

Ja. Det var väl det.

Nu fick Kamilla mig att tänka på Christer Fuglesangs snopp. Tack så mycket.

Puss!

Florence Valentin - Jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig

För att jag fortfarande inte hittat Spring Ricco. Vem är du, onda människa, som stulit den?!


Kommentarer
Postat av: Tård

Och hur kan man komma att tänka på Christer Fuglesangs snopp?

2009-09-10 @ 20:48:08
Postat av: Kaka

Björn Kjellman är min <3

2009-09-11 @ 10:46:03
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0