Avsluta det ena börja på det andra

Åttahundranittioett.

Så här på eftermiddagen har jag blivit seg i skallen. Det är för att jag tittar ut och längtar till solen. Idag har jag hjälpt till med lite pysselannonser och det är kul med indesign igen. Har inte påtat i det sen jag hade min gamla dator. Borde införskaffa igen. Borde vara ute med kameran oftare. Jag har nog inte tagit en endaste vinterbild. Inte en enda bild med snö. Det är konstigt. Jag som har en så fin kamera med så fina objektiv.

Idag var jag tvungen att skicka iväg ett "jag kan inte vara med i projektet längre jag hinner inte det är mycket nu"-mejl. Det var tråkigt. På söndag skulle det vara workshop i foto och nästa gång i serieteckning. Men jag hinner inte.

Jag köpte en lurbajskorv i Filipstad. Tyvärr blev det inte alls de reaktionerna som jag ville. Att det ligger en bajskorv på kontoret verkar tydligen inte vara helt främmande för människorna här...? Jag får testa andra änden av korridoren också. Det är en väldigt realistiskt bajskorv. Bättre än de där i hårdgummi som bara ligger där. Den här är skitäcklig.

Idag ska jag börja virka en mormorspläd.

Puss!

Doris - Did you give the world some love today, baby

För att den glöms bort alldeles för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0