Det var tider det

Niohundratrettiosju.

Det fanns en tid när Christian var en snäll och go kille. Som när han poserade som Elton John för mig.



För tillfället är inte Christian snäll och go så jag tänker inte åka till honom. Han får sova med Markus istället. Som straff. Han borde få ett riktigt straff när han kommer hem. Han ska få kanelbullarna som jag glömde att ha pärlsocker på. Det är ett bra straff. Eller... Så lånar jag ut katterna till någon, skaffar uppstoppade kopior av dem och bara... "Nej, men jag tyckte de var bättre så här" och "Barbro åt för mycket mat, jag hade inte råd att vara ensamstående".

Igår såg vi Precious och den var ju hur bra som helst. Vilken tur. Se den vettja!

Puss!

Jakob Hellman - Hon har ett sätt

För att jag tycker lite synd om honom nu när han har blivit återkändis och inte har någon ny platta. Töligt att bara spela låtar som är över tjugo år gamla. Fifan.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

fast tänk på rolling stones och de där gamla gubbarna då som spelar låtar som är 50 år gamla. töligt! töligt är mitt nya favoritord för övrigt, jag använder det nästan hela tiden bara för att albin i wild kidz gjorde det.



men lön. det är ju 20 dagar till lön. det blir man ju bara deprimerad av att tänka på... phu.

2010-08-06 @ 19:41:53
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Tård

I Rolling Stones senaste album A bigger bang är alla låtar nya, 16 st, alla är producerade 2005, så att de bara spelar 50 år gammal musik är fel.

2010-08-09 @ 19:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0