Hagforshoran var som tur var inte där

Niohundratrettiofem.

Jävla oflyt. Nu tänkte jag passa på. Passa på att se filmer som jag vet att Christian inte vill se. Så när jag var inne i stan så tänkte jag hyra Allt för min syster. Går till hyllan där den brukar vara... letar och letar och frågar hon i kassan och jaaa, det ska finnas en kvar. Och vi letar och letar och "det här var konstigt du!". Jaha. Det är väl inte meningen att jag ska få se den. Jag skulle nog bara grina ändå. I min ensamhet med Allt för min syster.

Idag kom jag på att "Just det, min mormorsfilt!" som jag håller på att virka. Fast jag har inte virkat på skitlänge. Men så tänkte jag att nu kommer det ett gyllene tillfälle. Chrille Krök är så himla ledsen när han inte får träffa mig så jag ska åka med sista turerna på packmopederna. Fast i bil då. Men i alla fall. Då kommer det ju vara MASSA dötid. Då kommer jag hinna virka säkert lika många rutor som jag har nu. Vilket inte ens räcker till en bäbifilt. Cirka... trettiofem kanske. Måste nog göra... fyra, fem gånger så många. Idag köpte jag mer garn. Men det fanns inte så ljusa som jag ville ha så det blev bara tre nystan. Det kommer en inte långt på ska ni veta.

I måndags bjöd vi med Madde och Tård till packmopederna. De fyller år passande nära. Det ingick öl till födelsedagsbarnen också. Det var över förväntan bra. Inte att de fyllde år och fick öl, utan spelningen. Att de fick öl var nog inte alls bra. När vi skulle åka hem sa Madde "jag ser dubbla streck vettu" och "jag är så glad att det inte är jag som kör just nu"... Mmm.. Det var jag också glad för..


Fast det är Christian som har tagit bilden. Men den låg i min dator så jag tänkte att... då är den ju egentligen min?

Kicki Tapper
var ju med också! KAN EN INTE SLÖSS ORDENTLIGT SÅ SKA EN INTE SLÖSS ALLS! Och Jessica! Hon letade efter Chrille. Jag hade henne som sms-signal jättelänge, men jag tröttnade ganska fort på "Hej det är Jessica, vill du skaffa barn med mig?". Dessutom verkade min chef tycka att den var lite pinsam.

Imorrn ska jag och Rasmus se Precious. Hoppas den är så bra som jag vill.

Puss!

Eldkvarn - Kärlekens tunga

För att de spelade den, helt oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0