Babianpaus

Åttahundrasextio.

Klar med bokföring och detta firar jag med en liten paus. Det tar ungefär hundra år att göra en skriftlig överlämning. Det gäller att skriva exakt rätt saker. I så kort format som möjligt. Vill ju inte skrämma den nya. Pauser är bra.

Gött att det är torsdag. Det gillar vi. Imorrn är det fredag och då ska vi minsann till Båten och höra vad Ebbot bjuder på för skivor. Såna grejer gillar jag när det bestäms redan på måndagen. Då är inte sträckan till fredagen så lång. Fast nu går veckorna sjukt fort. När jag har mycket att göra och är stressad över att inte hinna med allt innan jag börjar på nya jobbet. Och mitt i allt kommer lingonen. Mensvärk. Jävla hittepå! Ett annat jävla hittepå med mensen är att fejset blir invaderat av finnar. Varför? Varför måste vi drabbas av detta? Jag får dålig självkänslan när jag har finnar. Jag får börja sminka mig. Rejält. Framhäva mina vackra käkben så folk fokuserar på dem istället för FINNARNA. Jävlahittepåhormoner.

Har funderat lite på vilken som kan ha varit den bästa konserten förra året. Först tänkte jag att det var Tiger Lou i Göteborg men det var det verkligen inte. Sen blev det bara tilt och jag kom inte ens på vilka konserter jag var på förra året. Men det var lätt Fever Ray på Arvika. Så totalt genomfantastiskt. Halleluja och praise the lord. Det har nog inte varit så bra på Arvika sen tjugohundratvå. Nollsju minns jag väldigt väl också. Det var bara konstigt för då fick jag recensera massa urusla band som ingen annan orkade göra research på. Men det året fick jag också själv välja några band som jag ville recensera. Det tyckte jag om. Tjugohundratio kommer bli apabra. Då vill jag kanske helst av allt se Babian live. Johnossi vore fint också. Long time no see. Nu när jag tänker på't igen så vill jag ha lite mer Dundertåget tjugohundratio. De gjorde också en totalgrym spelning i stan förra året. Mean Streets, är det bra live tro? Tror't.

Nästa helg har jag min hundraårsfest. Har du inte fått en inbjudan, men verkligen tycker att du förtjänar en så kan du säga till. Du kan även få en om du tror att du skulle höja stämningen på hundraårspartydiscofesten. Det som ingår är hård kamp i SingStar. P.S. jag torkar inte upp någons spya D.S.

Jag är så määääääääääätt......

Puss!

Fever Ray - Keep the streets empty for me

För att kita laj Fever Ray som får mig att jobba otroligt effektivt.

Kommentarer
Postat av: fet.

5e feb. babian releaseparty debaser malmoe.

2010-01-22 @ 22:26:59
URL: http://bastard.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0