Jag ljög om bion. Jag for med osanning.

Åttahundrasextiotre.

Här har jag suttit och väntat på revisorer.
- Var har dina gäster tagit vägen?
- Mjaa... Jag kan ju ha tagit fel på dag, men det tror jag inte.
- De brukar ju vara ganska punktliga.
- Ja, eller så har de fastnat i snön.
- Ja... eller så har jag kanske tagit fel på dag. Men det tror jag inte.

Det hade jag. Det var väldigt dumt gjort av mig.

En sak som är konstigt är att Till Vildingarnas land har premiär på fredag men den går inte förrän på lördag? Vad är det för system? Jag vill ju gå på fredag! Ahh.. nu förstår jag. Det är bara engelskt tal här i stan på fredag. Vad är det för hittepå? Varför kan inte Isac engelska? Det är en film från sju år, varför visar de den bara på engelska klockan 18:30 och 21:30 på fredag? Hur många vuxna människor betalar för att se den. Eller - hur många sjuåringar kan engelska och får gå på bio halv tio en fredag? Jag anar en bugg i hela biosystemet.

Men jag ska ta tillbaka en arg sak som jag skrev för ett tag sen. The Imaginarium of Dr. Parnassus kommer att visas i Karlstad. Hur bra är inte det? Det är jämt görbra ska jag tala om för er. Om vi har råd att gå förstås. Christian köper ju bara massa gitarrer hela tiden. Ful är den senaste också. Låter bra men ser ut som en bäbibajs.
Sluta gnäll på snön. Jag lovar er att det inte kommer att snöa mindre bara för att det gnälls om det. Om ni börjar sopsortera så kanske vi får bra somrar också? För det här är ju en perfekt vinter. Snö och annat gött. Som kyla. Kitalaj. Örka lyssna på tjat om att det är såååå trååååkigt att det snööööar igeeeeen. Vi vet.

Puss!

Green Day - Hitchin' a ride

För att jag är besatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0