Det goda exemplet

Niohundratrettiotre.

Passande nog så fanns det en bild i kameran från förra veckan när jag jobbade hårt med byrån. Detta är en extremt demonstrativ bild. Visar perfekt hur man ska välja arbetskläder och utnyttja situationen för att föra fram budskapet. Se och lär!



Men jag tror att Christian ska få gå en fotokurs så han lär sig att fånga ögonblicken bättre. MEN. Budskapet framgår ändå.

Nu finns iofs inte Svenska freds kvar i den här stan. Det går ändå att jobba fredsförbättrande. Fråga mig så kan jag ge flertalet tips. På andra ställen finns Svenska freds. Bor ni här så kan vi ÅTERUPPLIVA föreningen. Bra idé! Vi hade jättekul när... vi fanns.

Puss!

Robyn - Dancing on my own

För att jag lyssnar på nån slags reklamradio och det är värsta upphottade versionen.

Kommentarer
Postat av: kaka

va ståre på tischan?

2010-07-30 @ 22:55:51
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

Precis. Han måste blir LITE bättre på't. Det står "MAKE LOVE NOT WAR. Svenska Freds"

2010-07-30 @ 23:01:00
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Tård

Precis det som Tård jobbar med!!

2010-08-01 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0