Detta fält måste fyllas i

Niohundratjugoåtta.

Igår var vi på sagobiennal i Långban. Efter det skulle jag till Storfors och träffa ett band. Men efter vägen satt en skylt - "LOPPIS". Älsker loppis jag.



Jag ville ju flytta dit. Ha en egen loppis där. Slänga ut gubben som ägde det och starta egen loppis. Förr i varlda bodde di elva stöcken i dä här huse'. Det sa han till alla som kom in. Vilket var vi plus två till under tiden som vi var där. Ägaren står bakom trädet och pratar med någon. Jag ville inte ha med honom på bild. Man kan dock skönja en arm. En loppisägararm.

Den ligger ute i skogen i Nykroppa nånstans. För den som är intresserad. Väg 26. Nånstans.



Michael Jackson lever, har färgat håret... typ vitt, bosatt sig i Värmland. Smart drag MJ. Det kunde ju ingen tro.
Han kanske bor där. I skogen i Nykroppa eller var det nu var.

Puss!

Babian - Kaka

För att det skulle sitta som en smäck med en kaka till det här grymt goda kaffet som jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0