Andersson och Pettersson och Lundström

Niohundratjugoett.

Kan fortfarande inte tycka att det var värt sexhundrafemtio spänn.

Har hittat roliga band i Arvika. Den staden är en kulturskatt ska ni veta. Riktiga musiker med dragspel och fioler. Det gillar jag.

Idag ska vi åka och skriva kontrakt. Det tycker jag är kul. Jag tycker det är kul att vår hyresvärd pratar nasalt. Ibland vill jag bara skratta och ibland tycker jag bara synd om honom. Hans fru har guldbyxor. Alla borde få bo i privatägda fastigheter. Det är som att vara med i en ganska bra film. Hoppas vi kan åka till katthemmet och titta på katter samtidigt. Det är också kul! Och ganska ledsamt. Varför kan inte katterna få ett riktigt hem? Hos en tant eller en farbror. Eller på ett sjukhem. Eller på landet hos någon som inte behöver göra så mycket med katten ändå. Ge den mat liksom. Hur svårt ska det va?!

Puss!

Air - Run

För att det är det jag lyssnar på just nu fattar ni väl.


Kommentarer
Postat av: kaka

Vart ska ni flytta? Vart bor du nu förresten?

2010-06-22 @ 18:29:26
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

cake: Vi ska flytta ned till botten. Vi bor på Strand i ett flerfamiljshus. Vi bor högst upp i en 2½:a nu men ska flytta längst ned till en trea. Gött mos. Kom på inflyttningsfest i framtiden vettja!

2010-06-23 @ 10:09:48
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0