De kan cykla också

Niohundratjugosex.

Nu jävlar. Nu kom de till och med och cyklade förbi, tjeckerna. På såna där roliga cyklar som man kan låna här i stan. Jag som trodde att de hade åkt hem. De var superglada. De hade väl köpt snask där i Hagahallen.

Vilket fint väder det är. Jag tycker regn är bra. Ibland måste det regna - så det kan vara sol oftare.

Igår kom jag på en vansinnigt bra uppfinning. Patentsök nästa.

Puss!

Zero 7 - In the waiting line

För att jag skulle vilja vara hemma och titta på Garden state.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja, vi kan köpa huset tillsammans! fast idag hittade jag ett ännu bättre i lerum, med strandtomt och egen brygga. mmm, egen brygga.



jag vill också ha regn. får man säga så? en ledig dag när det ösregnar hela dagen så jag får sitta inne och se på film och baka kakor. det vill jag ha. men bara en. sen får det bli sol igen.

2010-06-30 @ 21:18:06
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0