Det är TUSEN veckor kvar.

Niohundranitton.

Nu längtar jag till semester. Då kan man åka inlines hur långt som helst. När som helst. Cykla kan man göra också. Med kaffe och bulle i cykelkorgen.



Det är lite synd att början av semestern går åt till flytt. Och nästan direkt efter flyttandet är klart så åker Christian på Packmopedsturnén. Det är bättre med cykel, kaffe och bullar.

När jag blir stor så ska jag inte bli lantmätare. Jag ska nog bli polkagrisbakerska trots allt.

Puss!

Kings of Leon - The Bucket

För att jag älsker Kings of Leon fast de har blitt med på radion jämt hele tia.


Kommentarer
Postat av: den fete jäveln!

det börjar ta sig med bilderna! skönt att se att ni fortfarande har enfiliga motorvägar.

2010-06-21 @ 10:26:31
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: hogie

Ja eller hur? Jag har typ inte tömt kameran sen jag gav bort min stationära dator så jag tänkte att det banne mig var på tiden.



Det är gött med enfiligt. Man vet liksom aldrig om eller när man krockar.

2010-06-21 @ 11:48:48
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0