Kändisarna på gatan

Niohundratjugofem.

Kommer in på blogg.se och ser nån blänkare kring en tjejs blogg. Linnea. Linnea jobbar i mörker. Men det hindrar henne inte från att tänka positivt eller att klä sig riktigt somrigt. På bilden har hon en svart tunikaliknande sak. Väldigt somrigt du, Linnea.

Både igår och idag har jag sett det Tjeckiska laget i inlinehockey när jag har åkt till jobbet. Jag har försökt hålla mig från att bli alldeles för starstruck. Igår tänkte jag be om autografer men jag höll mig i skinnet. Åh, tjecker.. ni är allt ni.

Om ni undrar var Michael Jackson firade midsommar så var det helt klart i Karlstad. Bildbevis finns. Fast inte just nu.

Puss!

kent - Passagerare

För att här gillar vi alltid kent.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

det är ju det jag säger. blogg.se, vilket jävla skit. det är precis som den gången de hade en tjej på framsidan som hade köpt en heeeelt crazy kofta, för den var liksom svart och hade puffärm. helt crazy!



ja fy fabian, vad vi göttar oss. fint ska det vara! förresten är det väl inga fel på klarälven, det finns ju till och med båtbuss, det finns det minsann inte på tjörn!

2010-06-29 @ 14:37:38
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Craaaazy! Vi borde starta en helt egen bloggsida! Med patent!

2010-06-30 @ 11:30:32
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0