Nu får det fan ta mig vara nog

Niohundratretton.

Precis innan jag skulle gå in här och skriva att alla måste hålla på Holland i VM så läste jag Kakans blogg. Det är tur att det finns vissa som fattar. Man kan hålla på Holland bara på grund av färgerna också. Huvudsaken är att man hejar på dem. Heeeeja. Men hur ska det gå utan Nistelrooy? Jag tror att han på nåt magiskt sätt får vara med i nån match. Att han får nån slags dispens. De kanske tycker synd om honom...? De kan få låna Kim.

Idag är det Timp på torget. Timp är uppenbarligen royalist och jag är uppenbarligen med i republikanska föreningen. Men jag får väl leva med det. Lite som att man får leva med att Liam Gallagher är en pundare. Att vara royalist är också lite som att vara pundare.

Puss!

Timo Räisänen - Bollen måste dö

För att jag hörde när bollen dissade Zlatans morsa.

Kommentarer
Postat av: kaka

Hehe, vad VAD är det för speciellt med Holland? Förutom tulpaner och knark-caféer?

2010-06-11 @ 12:50:37
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: kaka

omh, jag kommenterade innan jag läste din kommentar. Soo nvm min fråga ^_^

2010-06-11 @ 12:52:47
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hogie

Kaka: En sak som är bra med Holland är också att det är ett sjukt litet land men har ett så vansinnigt bra fotbollslag. Statistiken går inte riktigt ihop liksom. Nästan lite magiskt. Plus att alla heter van Nånting. Det är bra. James van Der Beek till exempel. Eller Ruud van Nistelrooy. De har Amsterdam? En gång när jag var i Holland så fick jag jättegod tomatsoppa. Jag kan inte hitta något negativt med Holland. Kanske lite för knarkliberalt. Men det är liksom inte vårt problem.

2010-06-11 @ 13:49:16
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0