Hästkött och Darins tummar

Åttahundrasjuttioåtta.

På tal om Plura så rensade jag garderoben för ett par veckor sen och hittade något fint. Jag vet inte om ni har humor, men det har i alla fall jag och tycker att det här är jättekul. Kanske att jag borde vara lite mer rädd om dem än att glömma dem längst in i garderoben.





Roligast är att de har ritat ut vilka delar av hästarna man kan göra mat och lim av och att de har skrivit "Till Jessica från Darin, Plura och Carla". Varför det står massa Doors-grejer på minns jag inte alls. Kanske att vi pratade om att Doors är bra musik. Fast vad vet jag. Jag minns att det var ett trevligt efter-spelning-häng och att Christian blev skitsur för att han fick för sig att spelningsarrangören ville ligga med mig.

Puss!

Doors - Light my fire

För att det är nästan lite för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0