Pröppmätt i skallen

Åttahundrasjuttioett.

Lunch is the shit. Min hjärna är proppfull av fakta. Fråga nåt - jag vet. Känns det som just nu iaf.

Igår fick jag äntligen klippa mig och det tog hysteriska tre timmar. Tre timmar! Det brukar ta en och en halv om jag bara klipper och typ två timmar om jag färgar. Men nu tog det tre! Tre timmar! Kanske för att Sara hade extra mycket att berätta om sin mamma. Hon använder tydligen en spciell kräm mot rynkor. En annan sak som är tydligen är att det är bra om man börjar använda antirynk när man är tjugofem. Jag lär mig så himla mycket när Sara klipper mig.

Igår tittade vi på en lägenhet också... Idag sa vi "Ja tack, gärna". Så vi får se. Den är verkligen supermysig. Bättre än den gigantiska tre och en halva vi har nu. Bättre en stor familj får bo på Brogatan. Bättre att vi får bo på Strand och ha trädgård med äpplen i. Hon som bor i lägenheten nu hade en jätterolig hund som hoppade rakt upp så det såg alldeles trickfilmat ut. Om jag får en hund nån gång så ska jag lära den bra tricks. Om Barbro kan lära sig så borde en hund kunna det ännu bättre.

Är ni sugna på att köra gänghäng i dagarna två i samband med Det stora kalaset så säg till vettja! Vi tänkte ha skönt gänghäng innan vi lyssnar på awesome Dundertåget, Hästpojken och Timo Räisänen.

Ikväll är det Alice i Underlandet. Hoppas vi inte är allt för förvirrade när vi kliver ut.

Puss!

Bad Cash Quartet - Drag Queen

För att det var banne mig tider det, tiderna med Bad Cash.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad läskigt, jag tänkte på bad cash förut idag och funderade på vad de gör nuförtiden!



jag hoppas att jag inte hajpade upp alice för dig, jag hade hajpat upp alice för mycket för mig själv tror jag, annars hade den kanske fått 5 pluppar... eller nej. jag vet inte. fyra pluppar känns nog bra.

2010-03-04 @ 20:25:52
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Jessica

De gör nog inte så mycket! Martin Eliasson är nog mest Hästpojke.



Hade nog hajpat upp den ganska bra själv. Den var skitdålig. Inte skitdålig men inte Tim Burton-bra. Den får en sjukt svag trea av mig. Med betoning på sjukt svag.

2010-03-05 @ 09:14:21
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0