Solen är en fet gud.

Åttahundrasjuttiotvå.

Tamejfan om inte våren är på väg även till landet där lagom är bäst. Nu känns minsann inte sommarens fina utomhuskonserter allt för långt bort ändå. När det är sol så tänker jag ändå att jag borde skaffa en moped och stalka efter Packmopedsturnén. Jag har ett dreamteam till Packmopedsturnén. Det ska jag dela med mig av någon dag.

Nu måste jag sluta tänka på ångesten över att det är svårare än jag trodde att jaga band. Jaga jaga jaga jaga. Jaga allt. Driv in dem och allt annat i fållan. Det här med att vara journalist kanske inte var så förbannat illa ändå... Hellre jaga med pennan än med själen? Tror't. Jag känner på't ett tag till.

Puss!

Maia Hirasawa - Dröm bort mig igen

För att hon skulle passa på en packmoped. Med prickig klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0