Det funkar inte alls

Åttahundranittiosju.

GE MIG KAFFE! GE MIG KAFFE! Varför funkar inte Spotify? Är det redan 2012? Nu hörde jag att någon satte på kaffet. Tur att nåt funkar som det ska. MEN VARFÖR FUNKAR INTE SPOTIFY?

Idag ska jag åka till Grums och titta på cyklar. Jag skulle kunna åka till Grums och titta på cyklar enbart för att få träffa gubben som äger cyklarna. Och för att det är Grums. Hoppas att jag tar med en cykel hem också. Från Grums. Christian hade önskemål om att vi skulle käka middag i Grums. Finaste ställena vi har käkat middag i är:

Deje
Säffle
Kil

Nu snart även Grums alltså. Förhoppningsvis.

Puss!

Kent - Thinner

För att den helt oväntat kom upp på shuffle när jag cyklade till jobbet i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0