Jag är hungrig

Niohundrasex.

Det blir så jobbigt när jag är hungrig. För jag sitter liksom bara och stirrar och försöker att inte blir arg på saker och människor.

Lyssnar på Soundgarden och Audioslave och funderar på om det är värt att åka på nästa musiknätverksträff. "Musiknätverket måste få den förbundanställde att förstå att det finns annat än rock". Förstår ni hur stort det är med gospel i Värmland, till exempel? Det är enorm. Av någon halleluja-amen-brother-anledning.

Hoppas att folk är bättre på att svara i telefonen efter lunch. Varför sover många arbetslösa till två på dagen? Gör inte det. Det är inte bra för era hjärnor.

Puss!

Audioslave - Shape of things to come

För att det nästan är Dennis Lyxzén. (som för övrigt inte ens är snygg längre. skandal!)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hörru hogan! nu tycker jag inte du ska ta ut ditt hat på min stackars lilla blogg, den är väldigt känslig, ät något istället! jag tror att det är amanda jenssen som fulat till dennis. precis som marie serneholt har tvingat måns zelmerlöw att sluta prata skånska. ÄT NU!

2010-05-28 @ 16:04:51
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0