P.S. de vann matchen också D.S.

Niohundrasju.

Idag när vi var på Isacs fotbollsmatch så hittade jag en fyrklöver! Två triss måste det bli, tänkte jag. Men där gick jag bet. Det som skrapades fram kändes som ett hån gentemot min fina fyrklöver.



Passar samtidigt på att be Pernilla om ursäkt för att jag hatade hennes matblogg häromdagen. Jag har ätit nu och är snäll igen.

Puss!

The Smiths - There is a light that never goes out


För att jag inte riktigt kan bestämma mig för om 500 days of Summer var bra. Men jag tror det.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh, så fint! bra att du har ätit, det var mest min blogg som blev ledsen, men nu blev den glad igen.



jag tror jag ska se om 500 days of summer för att den kanske inte var så bra som jag har bestämt att den är, jag kan liksom inte komma på vad som var så bra med den så då kanske den inte var så bra? fast jag minns ju att jag tyckte den var bra just då.

2010-05-31 @ 20:02:30
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Jag tror att anledningen till att jag inte tyckte att den var så bra som jag ville att den skulle vara var för att Zooey Deschanel inte var så snygg som hon brukar vara. Hon var liksom inte Almost Famous-snygg. Men! Det var ju ett fantastiskt soundtrack så det väger fint.

2010-05-31 @ 20:26:08
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0