Saker som bara blir fel.

Niohundratvå.

Gorillaz nya platta Plastic Beach är knappt bra nånstans. Hur känns det? Inte roligt alls. Inte ens Some kind of nature med Lou Reed är bra. Men Gorillaz bör man nog se live nån gång under en livstid. Jag ska försöka se dem live nån gång och sen kan jag berätta för er om det är ett måste. En gång såg jag en livespelning med dem på teve och det var så fint så jag nästan grinade i flera dagar.

I helgen satt vi på balkongen hos syrran. Det var jag, syrran, Christian och Isac som är åtta år.
Syrran: Det är Farliga sinnen på teven ikväll.
Christian: Är det den med Snoop dogg?
hogie: Är det inte den när hon visar fittan?

What?! För det första säger jag aldrig så fula ord som fitta. För det andra så satt Isac bredvid mig. Isac åtta år. Jag undrar väldigt mycket vad som hände i min hjärna just då. Först blev det alldeles tyst. Sen blev det... Något slags kaos där folk försökte prata om något annat för att förvilla Isac åtta år.

Jag är inte en bra förebild för mindre barn.

Puss!

Gorillaz - Clint Eastwood

För att Gorillaz var bättre förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0