Ha inte så bråttom

Niohundrasextiosju.

Jag tror världen har ingått en pakt med målet "gör Jessica gravid". Det funkar inte så. Ni kan lägga ner. Ni kommer inte få se några röda, skrikande skrynkelpaket pressas ut inom de närmsta åren. Låt mig min mage och kön vara i fred!

Nu ska jag snart åka och göra ett långtids EKG. Jag vet inte vad det betyder men jag tycker det ska bli spännande. Fast jag skulle gärna vilja veta innebörden av "långtids". Är det liksom fem timmar eller fyrtiofem minuter? Ingen vet.

Puss!

Air - Run

För att jag älskar Air på vintern.

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vad kul att höra, välkommen!

2010-11-11 @ 22:49:22
URL: http://martinamartina.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja inte vet jag.... Jag väntar på en EKG-bandspelare som jag ska ha ett dygn...

Å det där med graviditet, ta`t lugnt, du hinner om det skulle vara så att du kommer på andra tankar!!!

2010-11-12 @ 14:15:43
Postat av: Pernilla

hur lång tid var det? jag tänker att det var jättelångt eftersom du inte bloggat sen dess...



höhö. nej jag skojar bara. jag vet ju att du är i sthlm. var håkan bra? fick du se någon nakenbild? det fick knappt jag när den var där, den visades knappast i flera sekunder som det stod i tidningarna. typ en halv sekund och så var den pytteliten... bilden alltså! eller så var det jag som satt så långt bort...



vi kollade på tjeckienexpert, men grejen är den att vi har presentkort på ticket som måste användas innan nyår så vi tänkte ju boka därigenom så det i alla fall blir lite billigare. men det blev ju inte så mycket billigare ändå då eftersom ticket tyckte att de ska lägga på en himla massa avgifter för sina paketresor...



nu upptäckte jag för första gången att din bakgrund på bloggen ser precis ut som våran sovrumstapet, najs!

2010-11-14 @ 15:40:06
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

det är helt OKEJ att inte använda lätt-produkter, man får använda lätta eller svåra eller smala eller tjocka produkter bäst man vill. det är alltså OKEJ. kör på bara!



ljudet var för högt i göteborg, eller ja det var så att man inte hörde vad han sjöng om man inte hade öronproppar i, så det var nog ganska kasst där också, men det slog ju självklart inte spelningen i göteborg. stockholmare kan aldrig ge håkan lika mycket kärlek som göteborgarna, det säger ju sig självt, det förstår du väl?



men nu tänkte jag såhär om flyget va, att eftersom varken jag eller jimmy har bil eller körkort utan bara åker kollektivt eller cyklar eller går överallt hela tiden året om, dygnet runt, så sparar vi ihop våra utsläpp på det till den gången var tredje år som vi åker utomlands och så tycker jag att alla som tar bilen överallt hela tiden ska betala lite mer utsläppsavgifter istället.



våran sovrumstapet är tvärsom förresten, mörklila bakgrund och ljuslila blommor och den finns på bild här: http://chibichibimoon.blogg.se/images/2010/sovrum_79214728.jpg

2010-11-16 @ 19:30:23
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

haha, en gravidpakt? låter hårt mot en som inte vill! ;)



sv: är det sant? åh, vad kul att höra. tack och bock! själv älskade jag ju också frökens handstil i skolan, så den komplimangen värmde vill jag lova! hehe! tack!

2010-11-17 @ 19:11:06
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0