Nawh, vilka gulliga

Niohundrasjuttioett.

Hihihihi. Jag gör aldrig brunbollar. Men idag gjorde jag det och de var klara precis när Christian kom hem efter ett boxpass på friskis. Hihihihihi. Men man får faktiskt inte äta dem. Jag ska ta med dem hem till Miriam imorrn för vi ska äta brunbollar och virka.



Det var ett helt nytt brunbollsrecept för mig så jag vet faktiskt inte hur det kommer att kännas i gommen. Bara tanken på brunisar får en ju att må lite lätt dåligt. En klump med smör, socker, kakao, kaffe och havregryn. Men jädrar så gött det är. Men i alla fall så skulle man smälta smöret till de här. Och strösslet då! Helt galet.

Puss!

Wolf Gang - Lions in cages


För att det var den första jag kom att tänka på. Tyvärr så blev det inte bättre än så.

Kommentarer
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

åh så gott! har försökt få mattias att göra sådana i flera dagar (han är bäst på dem här hemma) men han är svårflirtad.. så snart får jag sätta igång och göra själv.

brunbollar, haha, älskar namnet!



2010-11-25 @ 14:31:23
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda Barnboksillustratör igen

haha, nä det ska inte vara någon fara med värmen.. (fast nu är det ju iof bara bra om den skulle vara varm!) till våren tar man ju ner sufletten, och gör man inte det så finns det som en "vädringslucka" i sufletten som man kan dra ner så att det kommer fräsch luft. så, de har tänkt på det :)

själv förstår jag inte hur man kan köpa en ljus vagn (vit allra minst), verkar ju hur opraktiskt som helst! ;)

2010-11-26 @ 11:33:45
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0