Kalle han gillar att mest ligga stilla

Niohundrafyrtioåtta.

Så himla osmart att tvätta kvällen innan jag åker till Sundsvall. Jag tänkte "äh, det hinner torka!". Fast egentligen visste jag att "det kommer ALDRIG torka". Förnekelse. Packa dagen innan man åker, det måste göras! Vem orkar packa samma morgon? Galenskap det här.

Idag var jag på en förskola och gjorde min observation av ett "barn med koncentrationssvårigheter" som är en uppgift i specialpedagogiken. Ja, tjena. Det gick ju bra. Jag var där i tre timmar och båda ungarna skötte sig fläckfritt. Det blir en väldigt bra rapport. Fröknarna nästan bad om ursäkt... Det är ju jättebra att ungarna sköter sig. Jag kanske kan ljuga ihop nåt? Nåt om vredesutbrott och blod? Nä.

Igår var det ett jätteroligt avsnitt på Simpsons. De drev med Apple (Mapple) och jag önskar att alla i hela världen kunde se det. Bara så ni vet.

Nu ska jag gå och dansa med kläderna så de torkar.

Puss!

Jojje Wadenius - Kalles klätterträd


För att jag haft den på hjärnan hela dagen och ville ha den som ringuppsignal på mobilen. Men på 3 finns bara coola artister som rappar och kommer från amerika. Och som varit med i Idol, förstås.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

om ni ska ha finnetema på quizet måste ni ha markoolio med på en fråga!



ja, det är en systemkamera, Canon 450D står det på den att det är. jag brukar köra helautomatisk eller macro om jag vill ta lite kladdigare bilder (närbilder på mat alltså). men den har ju så tråkig instruktionsbok, det står på vuxenspråk i den och jag orkar inte läsa och tänker att jag kan lära mig genom att trycka på alla knapparna istället och se vad som händer. det funkar sådär faktiskt...



hoppas du och dina blöta kläder har det fint i sundsvall!

2010-10-01 @ 13:27:24
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag tycker du ska hålla fast vid den första känslan och skratta åt eländet istället!

2010-10-03 @ 19:10:11
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0