Ibalnd måste man vara säga NEJ

Ettusenåtta.

Igår slog det mig att vi ska på Danko Jones idag. Samtidigt slog det mig att "Danko Jones?! Som jag inte lyssnat på sen jag var femton-sjutton och trodde jag var ascool". Så idag har jag försökt och lyssna och.. helvete heller! Sicken dret. Biljett finnes med tillhörande sällskap (läs: Christian). Ibland har Christian så dålig musiksmak så jag får kväljningar. Han äcklar mig lite med sin musiksmak.

Nu måste jag nog gå och spy. Tänkte på det lite för mycket.

Puss!

Raised Fist - Soldiers of today

För att det är bättre än Danko Jones varje dag.

Kommentarer
Postat av: fet.

haha! raised fist, det var inte igår.

2011-04-01 @ 23:41:29
URL: http://bastard.blogs.se
Postat av: Che

Jag behövde aldrig säga varken ja eller nej till DJ. Min sambo lyssnar också på dreten, men som tur var hade han förståndet att inte köpa biljetter. Lite synd i och för sig. Då hade vi kunnat haft vår date på Nöjes igår och spytt i kors.



Så, hur gick det?

2011-04-02 @ 08:03:43
Postat av: Che

Eller dret och dret. Jag får be lite om ursäkt alla ni som gillar Danko Jones, men i mina öron finns det bättre musik.

2011-04-02 @ 08:05:08
Postat av: Pernilla

han är så arg hela tiden danko. undrar varför han är så arg, han sjunger också med utropstecken efter varje ord precis som lilla adams-ray. "heeeeeeee-eeeey! do! you! kiss! on! the! first! date!" gubbrock är vad det är. jimmy sitter bara i sina gubbyxor och dricker whiskey och lyssnar på danko hela dagarna. gubbe.

2011-04-02 @ 19:43:02
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Fetto: I knoooow! Men inte sämre för det.



Che: Chrille har inte bara dålig musiksmak. Då skulle jag inte kunna leva med honom. Men ibland, när den är dålig, då är den ju så förbannat dålig.

2011-04-03 @ 12:48:47
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Ja, det går ju inte att leva med någon med kräksmak. Det funkar inte ens två låtar igenom. Efter tio minuter skulle jag ge upp. Björn, min medboende (?) lyssnar lyckligtvis i huvudsak på kanonmusik. D.J är ett undantag, men jag kan stå ut med det. Värre vore det om han drog igång Sherley Klant, Da Kazz, Tashita och Tokyo Hotel.

2011-04-03 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0