Jag och Ola

Ettusentjugonio.

Oh vad jag gillar när band ringer till mig och säger "hej, när kan vi ses?" och jag slipper ringa, sms:a och skicka fjortonhundra mejl innan jag får ett "kanske". Det känns som att mitt jobb blir så mycket roligare då.

Jag har börjat twittra igen också. Där skriver jag stora saker med substans. Verkligen. Om läkemedelsindustrin till exempel. hogieskill.

Puss!

Thåström - FanFanFan

För att jag drömde att jag var ihop med Ola Rapace och vi båda två hade fått huvudrollerna i en stor film tillsammans och det var jättejobbigt för vi var tvungna att hålla vårt förhållande hemligt. Nån hade twittrat "undrar vem som stylar Ola Rapace och varför det ser ut som han är kvar i nittiotalet". Sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0