Har längtat lite efter Toffs.

Niohundraåttiotre.

Nu har jag i alla fall beställt Toffs bok. Vet inte varför det tog så lång tid att få tummen ur. Speciellt efter alla skitböcker jag plågat mig genom senaste tiden. Någon i din säng av Andreas Roman till exempel. Att jag ens tog i den efter Mörkrädd. Så himla korkat av mig. MEN... Någon i din säng var åtminstone en milliyttepyttedel bättre än Mörkrädd. Skulle dock aldrig rekommendera någon av dem till någon någonsin. Snarare så att jag rekommenderar folk att absolut inte läsa dem. Ni behöver inte ens titta på dem. Skräplitteratur när den är som sämst.

Puss!

Ida Maria - Cherry Red

För att det är kul att hon är tillbaka - och det med en hel skiva. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Che

Munter bok.

2011-01-05 @ 07:35:02
Postat av: Pernilla

ja, VARFÖR läste du den andra efter att du läst Mörkrädd? var det som ett sånt där konstigt sug som när man blir sugen på mat som man egentligen inte alls tycker om?



jag har ätit polkagriskladdkaka, och det var göttans. däremot har jag aldrig gjort någon själv, vilket ju är konstigt eftersom den jag åt var så god...

har du fyllt år ännu? jag börjar få 26-årsångest.

2011-01-13 @ 16:53:53
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0