Kan det ha varit föreningsmöte vs. porrfilm?

Niohundraåttiofyra.

Idag är jag jättetrött. Jag tänker mycket på igår när jag pratade med Elisabeth och hon jämförde nånting med att "det är som att se en porrfilm. det är liksom alltid samma sak så man behöver inte se det nån mer gång" och sen sa jag "ja just det. in ut sen är det klart!". Minns inte vad det var, men det var en smart jämförelse och väldigt kul. Även idag - när jag inte ens minns vad det handlade om!

Ja. Det är väl ungefär den nivån jag är på idag. Nästa gång jag skriver här ska det handla om hur mycket jag inte gillar The Hives (framför allt Howlin' Pelle då) och Lykke Li. Oh. Vill nästan skriva om det nu. Av ren ilska. Men det går inte för sig.

Puss!

Muse - Supermassive Black Hole


För att Muse vill spela i rymden. Det går att få det till vad som helst. I hjärnan alltså.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

kan du inte skriva ett blogginlägg om vad det är som är så himla bra med Kent egentligen istället? sprida lite löööv istället för att vara hatisk tänker jag. jag känner liksom att alla som gillar samma sorts musik som jag älskar kent och jag sitter där och har inte alls förstått.



men det är ju därför jag har 26-årsångest. för att man räknas som VUXEN överallt då. 820 jävla spänn i månaden för busskort och så tar de bort så att inte nattaxan ingår också. är det för att det är meningen att man inte ska vara ute på nätterna som 26-åring? och så har jag inte ens lärt mig att jag är 25 ännu, jag säger ofta att jag är 24, så ska jag fylla 26. det går ju inte.



2011-01-15 @ 16:01:50
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0