Kenneth med blicken

Niohundraåttiosex.

Idag är jag så jävla trött. Sov tre timmar inatt. Max. Inte bra alls. Undrar om jag någonsin varit så här trött? Det är konstigt att hjärnan överhuvudtaget fungerar när man sovit så lite.

Det är lite konstigt med måndagar. Alla bara "åååh det är så jobbigt med måndag jag dööör". Men jag tänker, vaddå, det är ju bara fyra dagar så är det fredag sen. Det är väl inget? Tisdagar är värre. Då tar icke-sömnen igen sig på nåt konstigt sätt. Så eftersom jag är stentrött idag så kommer jag vara zombie-Kenneth imorrn. Han är så rolig. Zombie-Kenneth i Hipphipp. Hahaha "Jaha, det har kommit till min kännedom att Kenneth är död. Det förändrar vår situation här och Kenneths arbetsträning på biblioteket lite grann". Anders Jansson det roligaste som finns.

Puss!

C&C music factory & Freedom Williams - Gonna make you sweat (Everybody dance now)

För att kvinnan på sjukhuset dansade så roligt när hon visade hur jag inte fick röra mig. Den kommer jag leva på länge.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag håller fan med, tisdag är sjuuuukt mycket jobbigare än måndag! avskaffa tisdagen!



jag tror på eltons låt i nya oz-filmen!

2011-01-25 @ 14:45:08
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Che

Instämmer jag med. Tisdagar är värst. Vi pratade om det på jobbet igår, hur måndagar liksom fortfarande är en del av helgen, medan tisdagar känns som oändligt långt från fredag och ledighet. Måndagar har man knappt förstått att man är igång och arbetar igen. Tisdag kommer baksmällan. Hoppas du är lite piggare nu.

2011-01-25 @ 17:04:00
Postat av: hogie

Igår var inte så farligt. Antagligen för att det var första natten på väldigt länge som jag sov som värsta stocken.



Idag, onsdag, var det däremot riktigt förjävligt att ta sig upp. Men jag vet ju vad det beror på. Jag är liksom aldrig riktigt trött (och sover därför inte så tungt som jag borde) när jag går och lägger mig. Så himla dumt.



Härmed avskaffar vi tisdagar! Det är helt okej att vara korkade och trötta på tisdagar. Spikat.

2011-01-26 @ 11:21:43
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Che

Ja jag kommer inte gråta över förlorad fläsk med löksås.

2011-01-26 @ 17:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0