Fågelskrämma, första modelljobbet

Ettusenfem.

Varje gång (cirka på ett ungefär nästan varje dag...mm... havre fras..) jag ska äta havre fras så tänker jag på stackaren som är på paketet. Hur tänkte han när han tog det jobbet? Han ser så otäck ut. Och så idag under Simpsonsreklamen så dyker han upp... på teve! Nu kanske jag aldrig mer kan äta havre fras. Tur att jag redan gjort det en gång idag.

Idag hittade jag en mapp i datorn som hette "mobilfoton". Bland dem fanns värsta livsnjutaren



En bild som får mig att längta ännu mer efter vår och Mariebergsskogen


Den här grisen är verkligen superliten. Det syns inte på bilden.. Men det är typ en nyfödd kulting till världens minsta grisras. Pytteliten.

Och en bild på sommar hemma hos farfar som gör att jag till och med längtar efter havskallsup


Och en bild när det nästan är sommar och Chrille matar fåglar med... löv? Fågelbäbisar är så söta och somriga.


Ja. Ungefär femhundra bilder till. Mest sommar- och vårbilder så jag ska sluta titta på dem nu. Det ska snöa imorrn. Det ni.

Puss!

Bran van 3000 - Drinkin in LA


För att jag hörde den på radion förut och jag tyckte den var så bra när jag var tolv att jag köpte den på singel.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

havrefras är ett av svenskans bästa ord tycker jag. så skönt att säga och artikulera på varenda stavelse. havrefras.



åh. den singeln gav jag till min kusin i julklapp för han gillade också den så himla mycket. och jag fick kask - golden heart av honom för den gillade jag så mycket, sen tjuvöppnade vi julklapparna dagen innan julafton och slog in dem igen.

2011-03-09 @ 13:55:05
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: hogie

Ja, eller hur vill man skriva havrefras som ett ord? Men det heter faktiskt havre fras.

2011-03-10 @ 16:20:28
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0