Tööörfa

Ettusenfyrtiotvå.

Efter att Geocaching under sommaren gav mig så högt blodtryck över alla cachar jag inte hittade så ska jag nu börja turfa istället. Verkar så himla mycket roligare. Det och att det är fredag firar vi med klippet på Clara fem år, som jag säkert sett femtio gånger nu.



Vad är det med tonsäkerheten? Fem år. Cool brud. Hoppas inte föräldrarna tvingat på henne Håkan. Just det. Jag jobbar ju imorrn. Det var den fredagen det! Men nästa fredag. Då är jag ledig och ska på Spamalot. Tjoho!

Puss!

Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm

För att Håkan och Clara borde göra en duett.


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men lyllo durå.

2011-11-20 @ 21:17:19
Postat av: fedt.

spamalot är fin skit hoogan, enjoy!

2011-11-21 @ 13:00:43
Postat av: hogie

Kamilla: Ah, men du har ju redan varit lyllo.

Fedt: I will! (hoppas inte jag har för höga förväntningar bara?)

2011-11-22 @ 12:54:06
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Men man är ju mer lyllo när man har det kvar.

2011-11-23 @ 18:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0