Jag är rädd, men för vad?

Ettusentrettiofem.

Imorse fick jag gå till jobbet för nyckeln gick av i cykellåset. Sen tänkte jag "tar en annan väg än jag brukar". När jag kommit till gamla kåren så kommer en mycket välklädd hundraårig gubbe emot mig med zombiearmar rakt ut. Jag försöker parera honom men inser att han faktiskt kanske vill mig nåt. Kliver in i en dimma av alkohol och hör ett klagande "Kaaan du knääppa åååt miiiig". Jag fick knäppa knapparna på kavajärmen. Tackochbock och han fortsätter att följa efter mig en bit.

Människor som dras till mig:
Fullgubbar
Gamlingar
Barn
Människor med psykisk sjukdom/instabilt psyke
Galningar
Halvfula människor

Det får mig att tänka på en dikt som jag skrev i trean, som jag hittade i en hög



Är det någon som saknar katten här nedanför så finns den vissa kvällar på vår gård. Den måste också åka till en veterinär då toppen på svansen liksom är skalad



Dålig bild? Det tycker jag nog inte.

Puss!

Timo Räisänen - Pussycat


För att det inte verkar vara någon som älskar den katten. Jag skulle älska den om Gibson vore mentalt stabil (ytterligare ett freak som dragits till mig).

P.S. Idag var min kärlek Marian med i NWT. Artikeln finns inte på nätupplagan, men ni kan ju läsa den här istället D.S.

Kommentarer
Postat av: Tård

Att du hade så djupa tankar redan i 10-årsåldern!

2011-09-29 @ 15:34:26
Postat av: Che

Vad ska du göra med kattstackaren?

2011-10-03 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0