Den är som en kaka

Ettusensextioåtta.

Okej. Igår kom beviset på att det ÄR Chrilles skägg som stjäl uppmärksamheten från min nya cykel. Och jag har märkt att det är framför allt män med väldigt god smak och proper klädstil som gillar cykeln. Igår när jag stod och låste upp pärlan så kom det fram ett par män - i kostym och fin rock "VILKEN FIN CYKEL DU HAR!". Jag vet. Det är den finaste, sa jag. Ja, det är det faktiskt! sa han då. Han visste vad han pratade om. Det märkte man. Kostym och allt.


Matilda undrade om den är röd. Den är inte röd men den går VÄLDIGT fort ändå.


Mobilen tar inte rättvisa bilder på cykeln. Det är muffinsrecept på sadeln!


Puss!

TSOOL - Throw it to the universe

För att det är TSOOL. Mycket gott och bra.

Kommentarer
Postat av: matilda

men woaaow! tuff cykel. den ser snabb ut. och aptitlig, med recept o allt.

2012-04-04 @ 22:54:57
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: Linnah

Alltså på riktigt. Den där cykeln är så sjukt fin.

2012-04-05 @ 15:49:32
URL: http://www.linneaornstein.se
Postat av: fedt.

cyklade du hem från christiania på den? undrar när bockstyret får sin trend igen..



trevlig påsk på dig!

2012-04-06 @ 08:00:43
Postat av: hogie

Matilda: Så förvirrad jag är! Länkade till fel Matilda. Ni är för många helt enkelt. Fint namn är det i alla fall.

Linnah: I know! Jag är kär.

Fetto: Här är bockstyret trendigt igen. Ser framför allt många par som köpt varsin. Jättetöntigt. Glad påsk i efterskott!

2012-04-09 @ 21:19:12
URL: http://hogieskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0